Çok acıklı bir kitap.
Acaba gerçek bir yaşamdan mı alındı bilmiyorum ama bu kadar tesadüf bir araya gelemez gibi. Ancak yeşil çam filmlerinde olur diyorsunuz.
Ben sevdim ve gerçekten akıcı bir kitaptı.
Hikayeler çok tatlı.
Hepimizin günlük yaşantısında görebileceği, tecrübe edebileceği şeyler.
Tabi bunları usta bir kalemden dinlemek harika ötesi…
Tüm kitabı sıkılmadan bir oturuşta okuyabilirsiniz.
SemaverSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 201915,2bin okunma