Her insan mutlu olamaz… Çünkü gereğinden fazla özler dünü, hak ettiğinden fazla düşünür yarını. Ve hiç hak etmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü. Her insan mutlu olamaz. Çünkü gereğinden fazla özler hayatından çıkanları. Hak ettiğinden daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri. Ve asla göremez yanı başındakileri.
Erich Fromm
"Karanlığa doğru gidiyorsun" dedi.
"Kaybolacaksın" dedi.
"Yıldızları görünür kılan karanlıktır" dedim.
"Belki bir gün başkası görür ,senin göremediğin o ışığı..."