Sosyal medyada çok popüler olunca kendimi geri çekmiştim fakat o kadar kızıyorum ki kendime. Belkide anlamam için yeni okumam gerekti bilemiyorum. Ama kesinlikle her yaşta okunması gereken bir kitap.
Raif Efendinin sizlere dokunacak içinizden aynı ben dediğiniz cümlelerine ve yaşantısına ortak olacaksınız. Kesinlikle okuyun !!!