Sevmeyi değil,sevilmeyi önemsemeli.Sevildiysek eğer, sevebileceğimizi unutmamalı.
Sevgisizlik, sevmeyi bilmemekten değil, sevilmeyi bilmemekten neşet eder.Alacaklı gibi değil borçlu gibi sevmeli o halde!
Ne kadar seversen sev borcunu ödeyemesin. Sevilmenin şükrü eda edilmez çünkü. Karşılıksız sevgi olmaz! Sevgi varsa işin içinde sevmekten çok sevilmek vardır.
Hakkı niçin seversin? Ne kadar seviyorsun?
Hiç numara yapma ! Sevildigin için ve sevildiğin kadar.