Kemal'in çocukluğundan, gençliğinden bu yana aynı kaldığını söyledi: Aslında o, hayatın her anını seven, dünyaya ve insanlara açık, çocuk gibi iyimser biriydi. Bubakımdan bütün hayatının bir kara sevdayla geçmesi tuhaftı belki. AmaFüsunu tanısaydım, Kemal Bey'in hayatı çok sevdiği için bu kadına okadar âşık olduğunu da anlardım. Onlar, Füsun ile Kemal, aslında ikiside çok iyi, çok saf insanlardı ve birbirlerine çok uygunlardı, ama Allahonları birleştirmemişti ve bizler de bunu çok fazla sorgulayacakdurumda değildik.
Kalpten gelen dürtülerle yapılmış ve iyi kurulmuş şiirsel müzelerde, sevdiğimiz eski eşyalarla karşılaştığımız için değil, Zaman kaybolduğu için teselli oluruz.