Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"O kendi hikâyesini kurtarmaya çalışıyor anne," dedim. "Haklısın ama insan kendi hikâyesinin ne kadar gerçek olduğunu biliyor mu ki! Ben biliyor muydum, sen biliyor musun? En gerçek hikâye en güzel yazılmış olandır belki."
"Haklısın, ama oradakiler ölüleriyle, acılarıyla yaşıyorlar, bu kadar kolay bağışlayamıyorlar. Unuttuklarını sandıkları zaman bile buruk, kekremsi bir duygu tepiyor içlerinden. Bazen isyan ediyor insan. Olmuş, geçmiş işte, unutulsun istiyor. Ama bu bizim, dışarıdakinin, hadi kelimeden korkmayayım, 'zalim'in cephesinden bakanın görüşü. Zulme uğrayan, taa ki yüzleşene, ödeşene kadar kimliğini mağduriyetiyle tanımlıyor. Gördüğü zulmü, yaşadığı acıları hafife alırsa, unutursa kendine ihanet etmiş gibi oluyor. Bunu öğrendim oralarda."