"Bizim mezrada altı-yedi ay karların kalkmadığı olur. Bazen güneş doğmaz; doğar da dağları yarıp inemez. Bazen pırıl pırıl parlar; parlar da bir kar taneciğini, saçaklardaki incecik bir buz sarkıtını bile eritemez. Sizi alıp götürsem şimdi, büyülenirsiniz, bir masal ülkesinde sanırsınız kendinizi. Dört bir yanı dağlarla çevrili, ölümlülere geçit vermeyen, kötü ruhların iyi meleklerle çarpıştığı, insanların dağların, ırmakların kayaların, ormanların koruyuculuğuna sığındığı topraklar..."
Bir insan kaç insandır aslında? Onu tanıyanların sayısı kadardır bence. Hangisi gerçek "o"dur? İnsanın kendisi bile bilemez bunu. Tek insan bile çoğuldur belki; hem kendi, hem başkası.