Furkan kasap

Yaşam başka hayatlarla yaşamı sürdürmekti. Hayat yiyenlerle yem olanlardan oluşuyordu. Ve yasa şöyleydi: Ya Yersin Ya da Yem Olursun.
Hayat
Reklam
Hiç kimse.Kimse kendinde kusur görmek ihtiyacı duymuyor. Herkes gibi olmayın, tek başına kalmak pahasına olsa bile ayrılın.
Sayfa 742·Kitabı okudu
1000k
“Cehennem nedir?” diye düşünürüm. Şu hükme varırım: “Sevmenin artık imkânsız olduğuna dair çekilen acıdır.” Yalan söyleyerek dünyanın öbür ucuna gidersin ama geri dönemezsin.
Tanrıma isyan ettiğim yok, sadece dünyasını kabul etmiyorum.
Tüm insanlar, tüm zamanlarda olduğu gibi, şimdi de köleler ve özgürler diye ayrılırlar; çünkü gününün en az üçte ikisine kendisi için sahip olmayan kişi, devlet adamı, tüccar, memur, bilgin, ne olursa olsun bir köledir.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Düşünce