Çok güzel bir dönem kitabı. Yıllar geçip konjonktür değişse de bazı şeylerin her zaman aynı kalacağını gözler önüne seren bir kitap. En çok dikkatimi çeken nokta kitabın her bölümünde bir düzen eleştirisinin var olması. Toplumsal boyutunun yanı sıra bireysel olarak takınan tavırlar ve kahramanların kendilerine has karakterleri “iyi”, “kötü”, “masum”, “mağdur” gibi sıfatlarla özdeşleşiyor.