Asumann

Asumann
@reallyidk
En iyi ayna eski bir dostur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Bir yenisini eklemeyeceğim kalbimde ki özleme. Bitimsiz bir huzur istiyorum..."
. Her şeyi duyuyoruz, hiç bir şeyi bilemiyoruz Olric
Sayfa 277
? Deneyimlediğin bir insanı tekrar deneyimlemek akılsızlık mıdır ¿
Hayat ve İnsan
Öyle işte
" Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam, nasıl ıssız, karanlık.." _Ahmet Arif
1K