Asumann

Asumann
@reallyidk
En iyi ayna eski bir dostur
..Ve bir gün kabrimde bir sarı çiçek biterse Bil ki seni seviyorum :) , Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
(bana sevmek düşmüyor gibi hep birşeyler özlerim )
. Dünya belki bizi bağrına hiç basmayacak. Ama biz yaşayacağız. Seveceğiz Özleyeceğiz :)
Hayata Dair
" Bir yenisini eklemeyeceğim kalbimde ki özleme. Bitimsiz bir huzur istiyorum..."
. Her şeyi duyuyoruz, hiç bir şeyi bilemiyoruz Olric
Sayfa 277