Asumann

Asumann
@reallyidk
En iyi ayna eski bir dostur
“ Önce günaydın, sonra biraz haz, biraz acı, biraz aşk, biraz hayal kırıklığı, biraz sıcaklık, biraz yalnızlık, biraz boyun eğme, biraz başkaldırı ve ardından iyi geceler.” Engin Geçtan/Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
** *O geniş şimdinin içindeyiz *
Hayat ve İnsan
Kahve gözlerinin hatrınadır; yaktığım kırk şiir.
❝Nasıl bir uçurumun kusursuzluğuna ulaşmışım ki, düşecek yerim kalmamış?❞
Hocam görmüyor musunuz ¿
Beni rahat bırak , kitap okuyorum, görmüyor musun? (Her boş derste başka uğraşlara ilgilenmiyelim diyen hocama ithafen)