✿Eglülgeglü✿

✿Eglülgeglü✿
@realmermaid
Kitapsever, sanatsever, doğasever, hayvansever, arada yazmayı-çizmeyi sever bir de kendinle baş başa kalmayı sever. Bana bir Mustafa Kemal anlattılar bayım! Tüm dünyaya Bedel! ︎ ☞ MJKitap Sever︎ ✼ sissy ♡☽
Grafik & Animasyon Tasarımcısı - Video Editör
Doğuş Üniversitesi - Anadolu Üniversitesi
192 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
Ve işte bir yıılın daha sonuna geldik.
Ve işte bir yıılın daha sonuna geldik. Acısı ve tatlısıyla, berbat ve üzücü haberlerle, gerçekleşen ve gerçekleşemeyen hayallerle, yorucu, tatsız ve bir o kadar da harika anlarla bir yıl daha bitti. Geçmiş geçmişte kaldı diyerek sizler için 2026'nın sağlıklı , mutlu, sürprizlerle dolu, bol bereketli, kahkahalarla süslenen ve güzelliğiyle yolunuza ışık saçan bir yıl olmasını diliyorum. Özellikle bu güzel aylarda kalbinizden geçen tüm güzelliklerin sizi sevgiyle bulmasını ve harika şeyler yaşamanızı temenni ediyorum. Şimdiden herkese mutlu yıllar! Daha adil , daha insancıl şartlarda çalıştığımız bir yıl olsun . Sevgi, şevkat, merhamet ve güzellik hep sizinle olsun. 2026 sizin yılınız olsun.❤️
Yeni Yıl
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadının adı yok bazen… Adı var, değeri yok bazen. Bazen var mı yok mu bilinmez. Kadın derler anne, kadın derler savaşçı, kadın derler dünyanın cenneti… Ama iş lafa gelince, her ay haberlerde gördüklerimiz değişmez. Kadın ya, ne yapsa yaranamaz bazen. Kadın ya, illa "anlatılan" gibi olmalı. Çalışsa bir dert, çalışmasa başka. Anne olsa bir sürü laf, anne olmasa bin türlü söz. Giyimine bile karışırlar, çünkü kadındır o. Her şeyi kafasına estiği gibi yapamaz. Edepli olmalı, karşısındaki edepsiz olsa bile. Kadın ya, bir adım geride durmalı erkeğin yanında. Çünkü erkek olmasa kadın da olmaz(!) ya… Sesini çıkarsa, öyle bir konuşur ki dağlara bile dert olur. Sussa, gökler ağlar kimi zaman. Çünkü kadının adı yok bazen… Ama kadın var! Kadınlar var. Tek başına dünyayı değiştiren, yepyeni icatlar bulan kadınlar var. Çizgileriyle kâğıtlara hayat veren kadınlar var. Sesleriyle dünyayı dinlendiren kadınlar var. Koskoca bir nesli yetiştirmek için elinden geleni yapan kadınlar var. Gecesini gündüze katıp yavrusuna en güzelini yaşatmaya çalışan anneler var. Ve her zaman olacaklar. Çünkü kadın olmazsa insanlık da var olmaz. Kadın sadece kadın değil, kadın her şeydir. Kadın, dünyayı güzelleştirendir. Annedir, evlattır, kardeştir, abladır… Kadın, başlı başına bir şehirdir, tamamen keşfedilmesi mümkün olmayan. Bu yüzden kadın iyi ki var. Ve ben de iyi ki varım! İyi ki kadınım. Gözyaşlarımızın akmadığı, saçımızın teline zarar gelmediği, incinmediğimiz, öldürülmeye zorlanmadığımız nice 8 Martlara… Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun! #kadın #kadınlargünü #8Mart
8 Mart Dünya Kadınlar Günü
Herkese merhaba, özellikle fantastik severlere.
Sevgili ablam MJKitap Sever︎ ✼ hikayelerinden birini burada yayınlamaya başladı. Çok yakında, başka bir hikaye ile kitabı da çıkacak. Desteğinizi esirgemezseniz çok seviniriz . Bol okumalı günler !
1000Kitap
"Çoklar diye korkmadık. Savaştık" Bilge Tonyukuk
1000Kitap
Sen hüzünlüsün diye dünya durup sana yol vermeyecek. Doğan Cüceloğlu
1000Kitap