Baş kahramanımız Ela hayatının kapısına gelen genç adam (Dean) sayesinde en önemli sırrını öğrenir ve macerası başlar.
Akıl almaz bir şekilde karmaşık görünen ama bir o kadar da kolay olan o düğümü çözmek için bir çok beyin fırtınası ve araştırma yapar. Hayatına yeni insanlar girer, eski hayatını bir şekilde geride bırakmak zorunda kalır ve kızımız için tamamen bambaşka bir dönem başlar. Bakalım Ela hayatının en önemli sırrını çözebilecek mi yoksa yine başa dönüp hayatına eskisi gibi mi devam edecek?
Öncelikle o kadar çok şey yazmak istiyorum ki, ama fazla uzatmayacağım. Ela'nın yaşadıklarını gerçekten merakla okudum. Fazla alışkın olmadığım bir tür olduğu için ilk sayfalarda biraz kayboldum gibi açıkçası yalan söylemeyeceğim. Ama sindire sindire okudum ve özellikle 100. sayfaya doğru kitabı elimden bırakamadım. Okumam da bir hayli hızlandı çünkü merak etmekten kendimi alamadım.
Bazı zamanlarda onunla birlikte düşünüp, onun hissettiklerini hissettim sanki hatta. Kendimi onun yerine koydum bazen. Merak ederek ve severek okuyup bitirdim kitabı. Açıkçası devamının gelmesini de temenni ediyorum. Sevgili Eda ablamın ilk yazdığı bir roman ama gerçekten çok ama çok başarılı olmuş benim için. Başarılarının devamını diliyorum ve her zaman elimden geldiğince yanında olacağımı bilmesini de istiyorum. Yüreğinin güzelliği, yüzünün nuru kitabına da yansımış sanki. Nice hikayelere. Tavsiyem ve ricamdir alın, okuyun,okutun. Pişman olmazsınız. Her kitaplıkta bulunması gerekli bence. Kitapla ve huzurla kalın.