Kitap bu la :) Ankaralı olup Behzat Ç.'yi hayranlıkla izledikten sonra bu kitabı okumamak benim için bir aptallık olurdu doğrusu. Gözlerim ağrıya ağrıya geceli gündüzlü okudum ve kitabın bazı yerlerini ezbere tahmin etmek mükemmel bir duyguydu :)
Anlatılanların tamamının gerçek olması ve kişilerin çaresizliğini hissettirmesi çok mükemmeldi. Ayrı ayrı kişileri anlattığı için birisi bitince diğerine geçmek için sabırsızlanıyor insan
Daha önceki Harry Potter kitaplarını okumadığım hâlde bunun korkusuyla aldığım ve okuduğum bir kitap oldu. Tabi ki de filmlerini kitap ile karşılaştırmak saçma fakat ben filmlerini bitirdikten sonra bu kitabı okuyunca hayran kaldım. Önceki seri kitaplarını da almayı düşünüyorum