ÇOCUKLAR GİBİ
Bende hiç tükenmez bir hayat vardı
Kırlara yayılan ilkbahar gibi
Kalbim hiç durmadan hızla çarpardı
Göğsümün içinde ateş var gibi
Bazı nur içinde, bazı sisteyim
Bazı beni seven bir göğüsteyim
Kah el üstündeydim, kah hapisteydim
Her yere sokulan bir rüzgar gibi
Aşkım iki günlük iptilalardı
Hayatım tükenmez maceralardı
İçimde binlerce istekler vardı
Bir şair, yahut bir hükümdar gibi
Hissedince sana vurulduğumu
Anladım ne kadar yorulduğumu
Denize dökülen bir pınar gibi
Şimdi şiir bence senin yüzündür
Şimdi benim tahtım senin dizindir
Sevgilim, saadet ikimizindir
Göklerden gelen bir yadigar gibi
Sözün şiirlerin mükemmelidir
Senden başkasını seven delidir
Yüzün çiçeklerin en güzelidir
Okuyanlar kitabı ya çok beğenmiş ya da hiç beğenmemiş. Beğenmeyenlerin çoğunluğunun yaşının büyük olduğunu düşünüyorum ve beğenmemelerinin sebebini de ana karakterin duygusal değişimlerinden dolayı olduğunu düşünüyorum. Ben kitap okurken karakter gibi düşünürüm ve Elise'in yaptıkları düşündükleri bu yüzden bana kötü gelmedi neden yaptığını anlayarak okudum. Belki de Elise ile aynı yaşta olduğumdan ve onu anladığımdan kaynaklanıyordur ve belki de kitabı bir kaç yıl sonra okusam beğenmem.
Ama kitabı genel olarak beğendim. Okursanız size çok şey katar diyemem. Ama kitap kendini okutuyor ve sıkılmıyorsunuz, akıcı bir kitap. Güzel bir gençlik romanı :)