Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
“Kelimeler önümüze çıkıyor sevgilim uykumuzu bölüyor buradan çocukluğumuza kadar buradan çocukluğumuza kadar bir telaş içi boş kuşları kovalıyoruz ve bir sebep arıyoruz herkese küsmek için hemen o cumartesi buluyoruz, hemen o pazar yaşamak çukur yerlere doluyor diyorlar bu yüzden yıkıntıya dönüşse de yaşıyormuş insan ama hep yıkıldığımız yeter sevgilim, biraz da kekik toplayalım kıymetini bilmediğimiz şeyler var yaşamak bir at gibi huysuzlanıyor kapımızda sevgilim geçen günlere üzüldük tamam yola düşelim..”
Şiir
Reklam
"İnsanı mutlu eden bir şey, aynı zamanda onun felaketinin de kaynağı olabiliyor.."
Edebiyat
'Her aşırı tutum, benlikten bir kaçıştır.' Belki bunun gibi her abartılı söz, her gösterişçi eylem, her ateşli nutuk da kişinin kendisinde görmek istemediği bir şeyden uzaklaşmasının bir aracıdır..
İnsan ve Duygular
“İncecikti, gül dalıydı. Dokunsam kırılacaktı. Dokunmadım, kurudu..”
Şiir