Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
“Kayıp bir gün daha. Çocuklar büyüyor, yaşlanıyoruz seni seviyorum.. Soğuk bir çağrı daha. Tanıdık bir boşluk, dağılıyoruz seni seviyorum..”
Şiir
Reklam
Her tınısı birer gökyüzü.. youtu.be/q0fS7WEGsxA
Müzik
“İnsan nasıl kurtulur kendini anlatmaktan?”
Edebiyat
İnsan duygularını hiçbir zaman başkasının insafına bırakmamalı, evet..
İnsan ve Duygular
Artık yüzün Yaşlı bir adamın yaşlanmaya başlamış yüzü, Uzun süredir yolcuların inmediği Bir hanı andırıyor gözlerin. Kanlı, akıtan bir sevgiyle örtmüştük yeraltını, Durgun bir sevgiyle açacağız gökyüzünü, Senin yüzün Durgun bir sevginin yıktığı gökyüzü. Bir boğa getirdim sana, Soluyan bir boğa değil bu, Soluk alan bir boğa getirdim sana Şiirin, güvenin, aşkların, Sahi, aşkların boğasını, Çekimser, bekleyen boğasını, Bu çeşit sıfatların boğasını getirdim. Aynı boğa, kolunun altından geçen Tek başına yaşadığın süreyi Bir bıçağın ucuyla Olympos arasında. Hadesden kaçırdım onu, bak, Biraz yaralanmış, biraz zincire vurulmuş, Senin zincire vurulmuş yüzün Durgun bir sevginin yıktığı gökyüzü. Elinin perdeleri iniktir bu akşam, İki martı kuşunun yerleştirdiği Senin sigarayı ürkekçe tutan, Gittikçe titremeye alışan,
Şiir