Red and Prag

Red and Prag
@redzen
“İnsan bazendir, daima değil..”
Neyi arıyorsa insan, en son bakacağı yerde bulur hep; kendisinde..
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Hiç şüphesiz, bir şeye ancak zihnimizle sahip olabiliriz..”
Edebiyat
“İnsanoğlu, kendi dışına çıkamayan, başkalarını ancak kendi içinde tanıyabilen ve aksini iddia ettiğinde yalan söyleyen bir yaratıktır..”
Edebiyat
Neyi satıyorsan sahibi değilsin, ne söylüyorsan o değilsin, ne gösteriyorsan sen değilsin Neyi saklıyorsan, susuyorsan, gizliyorsan o sende, o sensin..
Edebiyat
İnsan bazen bir şeylerin diyeti olsun diye acı çekmek istiyor. Acı bir 'olur' yaratmıyor, çare, deva, ecza sunmuyor. Ama elinden bir şey gelmediği halde bir şey yapıyor yanılsamasına düşüren bir tatmin, teskin sağlıyor..
Edebiyat