Neyi satıyorsan sahibi değilsin, ne söylüyorsan o değilsin, ne gösteriyorsan sen değilsin
Neyi saklıyorsan, susuyorsan, gizliyorsan o sende, o sensin..
İnsan bazen bir şeylerin diyeti olsun diye acı çekmek istiyor. Acı bir 'olur' yaratmıyor, çare, deva, ecza sunmuyor. Ama elinden bir şey gelmediği halde bir şey yapıyor yanılsamasına düşüren bir tatmin, teskin sağlıyor..
Şaka denen şey, eğer altta yatan gizlenmiş sebeptense bir aşağılama biçimi gibi geliyor bana. Ne eylemsel ne söylemsel halini sevmiyorum şakaları bu şekliyle.