“Ben çarpmıştım, E. gibi bir kayaya çarpmıştım.
Aslında çarpmamıştım.
Akıntının beni kayaya götürdüğünü görmüştüm, çok hoşuma gitmişti.
Kayaya çarpmayı ben istemiştim.
Kaya çok çekici görünüyordu, müthiş bir tehlike duygusu yayıyordu.
Çarpmanın şiddetini, çarpınca bana neler olacağını merak etmiştim.
Parçalanmıştım ama yok olmamıştım, vardım, parçalarımı iyi kötü toparlamıştım.
E.’li bir hayattan canlı çıkmayı yaşama arzuma bağlıyordum.”