Bu kitap insan psikolojisinin bilinmezliğe duyduğu karşı konulmaz arzuyu bir olay örgüsü üzerinden ele alıyor. Beğendim mi diye sorarsanız aslında hayır, neden derseniz de kitap işin aslı ilk 100 sayfada baya bir huzursuzluk verdi ismi gibi çok karanlık bir teması var ve kitap ičinde bir sürü fikir barındırıyor ve bu fikirleri direk size sunmuyor sizin üzerinde kafa yormanızı sağlıyor ehh işte ne güzel dersenizde bu şekilde verilen fikirler yada düşünceler bizim zihnimizinim en yumuşak olduğu an girer ve sizin kendi kafanızda bir kargaşa çıkarır bende bu yüzden huzursuz etti beni dedim. Şahsen benim düşünce dünyamı değiştirmedi ama Ortadoğu hakkında fikrimi biraz yumuşattı kısa bir süreliğine siz siz olun yinede okumayın ama yine son söz sizde.