"Okumakta olduğunuz kelimelerin yapacağı ilk iş,fotonlar halinde havada süzülerek gidip gözlerinizde , görmeden sorumlu olan reseptörleri uyarmak olacaktır."
Benim için büyük bir hayalkırıklığıydı.Devamlı aksiyonu geçtim sonu belirli bir belirsizlik içindeydi.Zaman kavramından yerlerde gitti.Süslü anlatımı ve karakterlerin iç sesinin sayfalarca sürüp olayların duraksamasını geçtim kitap bitince vaktimin boşa gittiğini düşündüren 2. kitaptı hayatımda.
Tabikide herkesin kendi düşüncesi:D