📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Stockholm sendromu yaşandımı bilemem fakat 2-3 saatte biten bir kitap.Sadece yazım tarihi fazla geride kaldığı için o zaman yazılan kitaplar gibi biraz gerçeklikten uzak kalmış.
"Oğlum" dedi, "ben her sabah evden işe diye değil,"Dur ben sana bir ekmek yapıp geleyim" diye çıkıyorum , ilk ekmeği ona götürüyor , kalanını mahalleliye satıyorum.Yani siz hepiniz, gönlümün ekmeğini yiyorsunuz,o tüh dedi diye..."