"Ona hâlâ o kadar aşık olmayacağından eminim artık," dedi daha sonra hiç beklemediğim bir havayla. "Derdin bir başka kadına aşık olman değil, bana aşık olmaman."
"Yanlış bir yere gidiyorsun, Kemal... Hepimiz en olmadık kişiye tutuluyoruz... Herkes aşık oluyor. Ama herkes sonunda düştüğü durumdan hayatını berbat etmeden çıkıyor."