reyyaaks

reyyaaks
@reyyaaks
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan Ben edebiyattan, sanattan ibaretim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanların her zaman tavsiyeye ihtiyaçları yoktur; bazen sadece ellerini tutan bir ele, kendilerini dinleyen bir kulağa ve onları anlayan bir kalbe ihtiyaçları vardır."
Alıntı
"Sonbahar akşamlarında okuyacağız, çok kitap okuyacağız; önümüzde yeni, olağanüstü güzellikte bir dünya açılacak..."
Sayfa 83 - Türkiye İş Bankası·Kitabı okudu
"Niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgârlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?"
Sayfa 155 - YKY·Kitabı okudu

reyyaaks

, bir kitap okudu
6/10
·160 syf.·
31 saatte okudu
·
2025 4. kitabı
Jack London
7.8/10 · 26,1bin okunma