Reyyan

Reyyan
@reyyanerbk
Tanrı Türk'e Yar Olsun
"Sevgim acıyor/ kimi sevsem/ kim beni sevse"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ona kırgın değildim. Ona kızmama, darılmama, onun aleyhinde düşünmeme imkan olmadığını hissediyordum. Ama bir kere kırılmıştım. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adete bütün insanlara dağılmıştı.
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Altını çizdiğim bir kitabı birine verirken çekinirim. Sanki yaralarımı teslim ediyormuş gibi, sanki "bak benim buralarım çok ağrıyor" der gibi.