Rena

Rena
@rgkck
𓏲 ⋆˚࿔
Hayat acı vericidir, hayat korku doludur ve insanoğlu mutsuzdur. Insanoğlu hayatı seviyor. Acıyı ve korkuyu sevdiği için hayatı seviyor. Yaşamak, acı ve korkunun karşılığında verilmiştir bize. En büyük aldanmamız budur. Insanoğlu benliğini henüz bulamamıştır.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben sadece bir tane vazife biliyorum, o da insan olmak ve çalışmak.
Edebiyat
Ben zaten ruhen diğer tarafta yaşıyorum, burada değil.
Edebiyat
Üniforma giymeyen insanlar, daha çok insandırlar.
Edebiyat
Ben de biliyorum ana vatanın ne demek olduğunu ve günümüzde ne anlama geldiğini: Ölüm ve kölelik! İnsan bir halka ait olabilir, ama bir halk çıldırmışsa onunla birlikte çıldırması gerekmiyor.
Edebiyat