Annen öldü,demedi;her gece ama her gece gitti,dedi...Lakin ben,gitmenin ne demek olduğunu bilmiyordum.Keşke annemin öldüğüne inandırsaydı beni.Çünkü ölüme kimsenin gücü yetmez.Çok can acıtır fakat ölüm bilindik bir şeydir.Kaç yaşında olursan ol,ölümün ne olduğunu az ya da çok anlarsın.Ama gitmenin ne demek olduğunu kimseye anlatamazsın..