İlayda

İlayda
@risperidon
Merhabalar ben genç bir okurum. Deneyimlerim az da olsa sizinle paylaşmak isterim :)
Baylar, yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalık.
Sayfa 7
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
Edebiyat
Normal bir insan olmaya zorladılar, bana boş yere vakit kaybettirdiler. Olmayınca da anormal dediler.
Edebiyat
Bahtsızlık, insanı alıngan, acı çekmek de insafsız yapar.
Edebiyat
9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Hastalıklı bir acıma duygusunun gayet güzel işlendiği bir kitap. Okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum. Şahsen bir insanın vicdanı ve nefsi arasındaki gelgitleri anlatıyor. Acımalı mı? Acımamalı mı? Sorusunu emin olun ki size pek çok kez sorduracaktır. İyi okumalar :)
Edebiyat
AcımakStefan Zweig · Kent Yayıncılık · 20127,5bin okunma