Toplum ücretsiz eğitim vermediği için suçludur ,kendi karanlığını kendi yaratıyor.
Günah karanlık ruhlarda işini daha rahat görür.Suçlu günahı işleyen değil karanlığı yaratandır.
Herkes kitap satmamalı cahil kitapçıların, iyi okuyucuları rahatsız etmelerine izin verilmemeli artık.iyi okuyucu az bulunan ürkek bir kuş gibidir.Kapıdan girer girmez kaçırmamalı onları.