“Ürküyorlar gözümdeki ateşten
Ürküyorlar dilimdeki zehirden
Ürküyorlar o dur durak bilmeyen
gözükara cesaretimden
Diyorlar: Bir yanı sarp bir uçurum,
Bir yanı çılgın dağ doruğu.
Oysa böyle yapmasam ben
Nasıl korurum içimdeki çocuğu?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmek basit bir duygu değil. Herkes sevemez öyle kolayca. Bir eşyayı, bir canlıyı, bir hayvanı, bir insanı. Düşman olmak, inadına kötülük yapmak, zarar vermek, nefret etmek ise kolaydır kibirle dolu, kirli kalplerimizle.
"Fyodor Dostoyevski, insanın ancak açı çekerek olgunlaşacağını söyler. Bu acıdan bakınca İstanbul'un benim hayatımda çok önemli bir yeri var. Çünkü ben bu şehirde olgunlaştım."