Montaigne

Montaigne
@rockn_roll___
- bağzı kötülüklerin müsebbibi. -
Ezginin Günlüğü - Düşler Sokağı
youtu.be/9QGLfcJExTg?si=... ben kuşlardan da küçüktüm bir gece vaktiydi aşk tuttu elimden beni geçtim düşler sokağından bir gece vaktiydi ceplerimde hacıyatmazlar yağmur yağsa uykum kaçsa bir kuş konsa badi parmağıma ağlardım bir başıma bir kuş konsa badi parmağıma ağlardım bir başıma sevdadandır, sevdadandır sevdadandır dedi annem aldırma aldırma gel yanıma kaç mevsim aşk pazarında geçti yalanlarla düş sattım aldanmışlara aklım kaçıverdi elimden bir gece vaktiydi sevdiğim başka sevenim başka
Müzik
betu1 isimli okura yanıt verildi
Montaigne
hakkın var; ezginin günlüğü başka, düşler sokağı bambaşka. az kulak vermedik çocukluktan bu yana :)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşamak Güzel Şey
yaşamak güzel şey doğrusu üstelik hava da güzelse hele gücün kuvvetin yerindeyse elin ekmek tutmuşsa bir de hele tertemizse gönlün hele kar gibiyse alnın yani kendinden korkmuyorsan kimseden korkmuyorsan dünyada dostuna güveniyorsan iyi günler bekliyorsan hele iyi günlere inanıyorsan üstelik hava da güzelse yaşamak güzel şey çok güzel şey doğrusu. Melih Cevdet Anday
Şiir
Ding an sich isimli okura yanıt verildi
Montaigne
zamanla hepsi bir olur, akışa bırakalım. yatsı, çay da yeter gelir :)
Yaşamak Güzel Şey
yaşamak güzel şey doğrusu üstelik hava da güzelse hele gücün kuvvetin yerindeyse elin ekmek tutmuşsa bir de hele tertemizse gönlün hele kar gibiyse alnın yani kendinden korkmuyorsan kimseden korkmuyorsan dünyada dostuna güveniyorsan iyi günler bekliyorsan hele iyi günlere inanıyorsan üstelik hava da güzelse yaşamak güzel şey çok güzel şey doğrusu. Melih Cevdet Anday
Şiir
Ding an sich isimli okura yanıt verildi
Montaigne
güzel devam etmiş olurdu hocam. çay var, balık var, hanım var… daha ne olsun. yaşamak bu doğrusu :)