Herkesin kendi yaşantısını göz önüne alarak okuyabileceği bir kitaptı benim için. Ki ben daha çok sıkıntılı zamanlarımda elime aldım bu kitabı. Bana umut oldu diyebilirim.. Ve kitabı sadece bir kere okumadım bir çok kez okuduğum oldu ve tekrar okuyacağım zamanlarda olacak bunu biliyorum.. En çok da kendinizi kararsız huzursuz hissettiğiniz zamanlarda okumanızı tavsiye ederim... :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatım boyunca okuyup da çok fazla dile getirdiğim ve bende başka bir etki uyandıran nadir kitaplardan biri oldu. Okumayanlara şiddetle tavsiye ediyorum. :)