Acıyan bir yerlerim olup olmadığını anlamak ister gibi yokluyorum içimi. Hiçbir sızı yok. Geçmişin ağırlığı yok üstümde. Yolunca yordamınca unutmuşum unutulması gerekenleri...
İnci Aral |İçimden Kuşlar Göçüyor.
Dünyaya hepimiz ihtiyacımız olan her şeyle donanmış olarak geldik. Zamanla koptuk , uzaklaştık , yok saydık veya bilerek üzerini çizdik. Oysa uzaklaştığımız her şey yeniden kavuşmamız için bizi bekliyor . Bu elbette ki bir tercih … Ancak gerçek şu ki ihmal ettiğimiz her şeyin altında kalırız . Bu bir bina için de geçerli ; bir kültür, doğa, insan için de. İhmal ettiğimiz her şey bir gün mutlaka intikamını alır.