Rojin

Rojin
@rojebinky
Reklam
Bu çağı sevmeyi deniyorum, bu cağda hiç doğmamayı diliyorum. Ne çok çelişkili ve ıstıraplı varoluşumuzun sebebi...
Artık çok iyi öğrendiğim tek bir şey biliyordum: Sevgi fiziksel bir varlık olarak , sevilen kişiden çok daha öteye gidiyordu. En derin anlamını tinsel varlıkta, iç benlikte buluyurdu. Onun gerçekten var olup olmadığı, yaşayıp yaşamadığı önemini bir ölçüde yitiriyordu.
Sayfa 51
Reklam