Semerkanttan sonra maalesef hafif kaldı. Belki ondan önce okusaydım keyif verebilirdi ama olmadı. Kötü diyemem ama bir semerkant da değil. Biraz zorlandım o yüzden.
Peki, neyimizi yumuşatıyormuş uygarlık? İnsanda yalnızca duyguların çeşitliliğini çoğaltır uygarlık... kesinlikle, başkaca bir şeyi değil. Belki de bu çeşitlilik yüzünden insan kan dökmekte zevkler aramaktadır.