özgürlüğüne düşkün,olayların geneline gerçekci bakan,bazen melankolık takılsam da neseli olmayı seven,kindar olmayan ama yapılanı unutmayan,yanlıs yapana 2. sans vermeyen kendi halinde birisiyim.
sistemin insanları nasıl robotlaştırdıgını ve köleleştirdigini muhtesem anlatan yapıttır bence.farklı olsan bile enınde sonunda sistemin kölesi olacagından kaçısın olmadıgını da en guzel şekilde kanıtlamıs yazar.
okumayı bana sevdiren kitaplardan biridir diyebilirim.bir annenin oğluna olan güveni,sefkati,sevgisi insanı derinden etkiliyor ve cocugun azimi mukemmelin ötesinde.