rozz

"Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?" deseler... "Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme" derdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insana bir insan herhalde yeterdi. Fakat o da olmayınca?
Sayfa 147·Kitabı okudu
Kıskanıyorum sanma, hayır kıskanmıyorum, ama ya yeryüzü çok küçük; ya da biz dev gibiyiz sığamıyoruz.
Sayfa 101·Kitabı okudu