Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Hepimiz mabedin kapısında bekleyen dilencileriz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında hiçbir insana hiçbir şey borçlu değilsin. Ama her şeyi bütün insanlara borçlusun.

Rewşen

, 2022 okuma hedefini ekledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
5/100 kitap - %5 tamamlandı
5 kitap okudu
100 kitap
754 sayfa
0 inceleme
125 alıntı
Bu şehir güzelse senin yüzünden... Iyiki doğdun nâzım