Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Umrumda olan şeyler her geçen gün azalıyor .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum.
İnsan ve Duygular
Gözlerinizi kapayın ve bakın etrafınıza, beni göreceksiniz, ben yanınızdayım.
Eğer var oluş, var olmaktan daha iyi olmasaydı, hiçbir varlık olmazdı.
Kısmet işte, kısmetten öte yol yoktur.