Bu toplumun hassas yanını, saf oluşunu, psikolojisini şiddete yöneltmeyi,psikolojisini ablukaya almayı, film dizi yapımcıları, senaristler oyuncular,medya şirketi ve programcılar çok iyi görüyor ve biliyordu, bunu çok kullandılar ve toplumu bozdular,suçun büyük ortağı da Rtüktür ! belki rtük ü de satın aldılar,onların görevi bu konuları çok yönlü filtre etmekti,yapmadılar bu yüz den bunun da bedeli olacaktır. Bu bahsi geçen kurum ve kişiler, kendileri lüks yaşam sürerken,toplum fertleri hapishaneye düştü,öldü,katliam yaptı fakirleşti....Herkes her şeyi yapmakta sonuna kadar özgür değildir,bunun adli süreci olmak zorundadır.