ATEŞİN BOL OLSUN RTÜK..
Ben bir KÖPEK annesiyim. BEN çocuk doğurmadım. Bu BENİM KENDİ BİLEREK İSTEYEREK SEÇİMİMDİ. KENDİ SEÇİMİM. RTÜK’e ithafen…
1000Kitap
Tok artık!
Bosch’un Türkiye’de Anneler Günü’ne özel hazırladığı reklam filminde çocuk yerine "köpek annesi" temasını kullanmasından dolayı RTÜK inceleme başlatmış. Televizyonda inceleme başlatılacak o kadar çok şey varken hayvan sahiplenmeyi teşvik etmeyi öne çıkaran bir reklama inceleme başlatılması "nereye gidiyoruz" dedirtiyor. Gündüz kuşağı Diziler Siyaset içerikli programlar dururken🙄🙄
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Reyting uğruna
Toplum da son zamanlarda özellikle gençler arasındaki yozlaşmanın ana alterini oluşturan diziler rtük tarafından reformize edilmelidir!!!
1000Kitap
Medya etkileri üzerine
Bu toplumun hassas yanını, saf oluşunu, psikolojisini şiddete yöneltmeyi,psikolojisini ablukaya almayı, film dizi yapımcıları, senaristler oyuncular,medya şirketi ve programcılar çok iyi görüyor ve biliyordu, bunu çok kullandılar ve toplumu bozdular,suçun büyük ortağı da Rtüktür ! belki rtük ü de satın aldılar,onların görevi bu konuları çok yönlü filtre etmekti,yapmadılar bu yüz den bunun da bedeli olacaktır. Bu bahsi geçen kurum ve kişiler, kendileri lüks yaşam sürerken,toplum fertleri hapishaneye düştü,öldü,katliam yaptı fakirleşti....Herkes her şeyi yapmakta sonuna kadar özgür değildir,bunun adli süreci olmak zorundadır.
Felsefe
Aileler geçmiş çocukların ne izlediğine telefonunda ne ile oynadığına neye baktığını hangi gruplara üye olduğuna Hiç mi Kontrol etmiyor Tamam anlıyorum bazen bunlar da yetersiz kalıyor ama onlara eğitebilecek olanlar ilk başta aile sonra okuldur şu diziler garip grup oyunlar bunlar ne ya Saçma sapan şarkı sözleri cinayete teşebbüs edecek kelimeler saçma şeyleri takan RTÜK Niye bunları ele atmıyor hiçbir günahı olmayan sırf ülkesinin savunduğu için hapse atılan çocuklar var Niye bu katil olanlara bir çözüm bulunmuyor gerçekten anlamak çok zor ve aşırı derecede sinirliyim ülkenin bu hale gittikçe berbatlaşıyor ve hiçbir çözüm yok çocuk Katiller var ya çocuğun eline silahının ne işi var çocuk bu kalem olur Kağıt olur silah ne ya
Eğitimde, sağlıkta ve hayatta şiddet istemiyoruz
Son zamanlarda okullarda yaşanan vahşetin tek sorumlusu sizce sadece kişinin kendisi mi Bu gün hangi TV kalanına bakarsak muhakkak bir mafyatik dizi ya da kabadayı tiplemeleri ile reyting rekorları kıran dizilerinin hiç mi suçu yok Yada TRT nin kendisinde baş kesen kılıçların olduğu alkol ve sigarayı mozaikleyip baltalari, silahları meşrulaştıran Rütük denilen kurumun hiç mi suçu yok. Ahlaki yozlaşmanın kaynağı ne, durup dururken mi çürüdü zihniyetlerimiz. Geleceğin emanetçileri gençler ne oldu da bu hale geldi. Bence herkes açıp penceresinden baksın bütün bu olanlara ses çıkarmayan herkes kanımca suçludur.
Hayata Dair