Böyle şeyleri de daha işin başında merak etmek iyi değildir bence. İnsan sonra bu ne işime yarayacak diye düşünmekten, uğraştığı konuya aklını veremez olur. Bana kalırsa kimse mesela matematikle neden uğraştığını hiçbir zaman tam olarak bilemez. Önemli olan geri dönmeyi göze alamayacağımız kadar yol gitmiş olmaktır bu konuda.