Neye neden üzüldüğünü fark etmek, insanların kendi hayatı olduğunu ve aslında hiç de umurlarında olmadığını bilmek, ne olursa olsun yaptığın her şeyin bir karşılığı olduğunun bilincinde olmak, gözlemleyebilmek ve gözlemlediklerini tahlil edebilmek, birini kınamaktan çekinmek, nefretle öfkeyle yaklaştığımız her şeyin aslında içimizde bir yerde olduğunu anlamak, meselenin birilerine güzel görünmek değil de kendine güzel görünmek olduğunu öğrenmek, çabaladığın kadar var olduğunu bilmek, içsel huzurun kendine değer vermekten geçtiğini anlamak, hayatındaki insana geri alamayacağın sözler sarf etmeden önce 2 saniye son duyduğu sözlerin senin sözlerin olabilme ihtimalini göz önünde bulundurmak, sen kendine önem verdikçe; hayatına sana önem veren insanları çekeceği bilmek...
Sizler dünyanın en büyük nimetlerindensiniz✨