“…İyi bir yüreğin varsa eğer kapkara bir marsık bile olsan yüzün sevimli görünür” diye devam ettim. “Kötü bir yürek ise en güzel yüzü çirkinden de beter eder.”
“Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak yaşıyoruz.”