Bir kitabı okuyup bitirdiginiz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canim her istediğinde onu telefonla arayıp konusabilsem diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Ama her ne kadar ailemden yanımda beklemeye istekli kimse olmasa da, her ne kadar burada sadece sen olsan da bunu zerre kadar umursamıyorum çünkü benim için sen dünyaya bedelsin