Şöyle söyler Bülent Ortaçgil bir şarkısında: Canm kızım, güzel kızım, adı denizden gelen kızım
Diyeceğiz sana "İnsan Hakları", o gün sakın açma gazeteleri
Diyeceğiz sana kardeşlikten barıştan....
Dakikada binler ölüyor açıklıktan
Demeyeceğiz tabi: "En özgür, gelişmiş ülkeder en sıkı silah tüccarları…
Zaman geçiyordu;insanları hiç düşünmeden ,dünyada gidip geliyor , güzel şeyleri solduruyor;ve henüz adı bile konmamış yeni doğmuş bebekler de dahil olmak üzere hiç kimse onun elinden kurtulamıyordu .
İnsan şöyle bir çevresine bakana kadar akşam oluyor ,güneş ufukta kayboluyor ,derken öbür taraftan yeniden belirerek karla kaplı dünyayı aydınlatıyordu.