R.

Aşk Şiirleri 1 - Karantina
Geçtim. Gerçekten her şeyden geçtim. Dudaklarımda sevgilimin kokusu ve teni. Gözlerine yeşiller ne de güzel yakışıyor. İnsanın kalası ve yaşayası geliyor. Böyle de büyümek, böyle de çocuk kalmak. Senin huzurunda, senin gülümsemende sabahlamak. Bütün bunlar benden ve senden doğan. Hani gözlerimizdeki acılardan mendillere damlayan. Geçtim sevgilim. Her şeyden geçtim. Senden, kendimden, benden ve sendekilerden. Bunun ismi olgunlaşmak mı? Sence de acıya alışmak haksızlık sayılmaz mı? İnsan neden büyüsün ki… Cesaret aşkı devleştiren bir güç. Çünkü çoğu aşk başlamadan biter. Çünkü insan en çok sevdiğinden kokar.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
R.
Ve belkide en çokta sevdiklerimiz acıtır ruhunuzu …😏
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben, bir insanı ilk görüşte ya severim ya sevmem. Sonradan bu ilk hissimin değiştiğini hiç hatırlamıyorum.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Edebiyat
R.
İmza Kaşe Mühür …:)