Utanmayın abi, yalnızlık utanılacak bir şey değil yahu. Hatta gurur duyun yalnızlığınızla, ona sahip çıkın, başını okşayın, cebinizde gezdirin. Yalnızlık güzeldir. Konsere de tek gidebilirsiniz, sinemaya da, tiyatroya da, bunda utanılacak hiçbir şey yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat herkes bilir ki; hayat, yaşanmak zahmetine değmeyen bir şeydir. Aslında otuz ya da yetmiş yaşında ölmenin önemli olmadığını bilmez değilim; çünkü her iki halde de gayet doğal olarak başka erkeklerle başka kadınlar yine yaşayacaklar ve bu, binlerce yıl devam edecektir. Sözün kısası, bundan daha açık bir şey yoktu. Şimdi ya da yirmi yıl sonra olsun, ölecek olan hep bendim.