Venüs

Venüs
Sayfalar arasında kendimi arıyorum; bazen buluyorum, bazen altını çiziyorum. Peki ya, önemli olan okuduğumuz kitaplar mı, yoksa altını çizdiğimiz cümleler mi?
Bence âşık, her şeyin kendi lehine işlediği hissine kapılan kişidir. Salağın tekidir yani. Kendimden biliyorum. :))
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kaçmak için bir yol mu?
Acaba kaçmak, kaybolmak için başkalarını, Okan Yunus'u mu kullanıyorum?
Alıntı
Fakat sizce de kendini kandırmanın budalaca ve zekice olmak üzere iki çeşidi yok mu?
Alıntı
Anısına saygıyla..
Onunla tanıştığım andan beri bir illüzyonlar evreninde yaşıyordum. Beraberken de ayrıyken de. Özgürlük yanılsaması ile mutluluk sanrısının kesişim kümesindeyim. Esrimiş* ve adeta bir varsayıma dönüşmüştüm. *Kendinden geçmek
Alıntı
Şimdi anlıyorum ki acı çekmek insana pes etme hakkı ya da kaçma imtiyazı kazandırmıyor.
Alıntı